دو رزمی کار خراسان شمالی به مسابقات جهانی روسیه اعزام می‌شوند

 

خبرگزاری مهر: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی خراسان شمالی گفت: دو رزمی کار استان در قالب تیم ملی کیک بوکسینگ به مسابقات جهانی روسیه اعزام می‌شوند.
محمد نوری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: عظیم حمیدی نسب در وزن 81 کیلوگرمو سعید نوری در 75 کیلوگرم به همراه تیم ملی 12 نفره ایران به رقابت‌های جهانی سنپترزبورگ روسیه اعزام می‌شوند.
وی افزود: این ورزشکاران روز شنبه 2 اردیبهشت ماه سال جاری از استان اعزام و بهجمع سایر ملی پوشان در محل کمپ تیم ملی کیک بوکسینگ می‌پیوندند.
محمدی گفت: تیم ملی ایران 5 اردیبهشت به روسیه اعزام می‌شود و از 6 تا 11 اینماه نیز در سن پترزبورگ با ورزشکارانی از 5 قاره جهان مبارزه می‌کنند.
وی اضافه کرد: این مسابقات با حمایت ولادیمیر پوتین، نخست وزیر فعلی روسیه کهخود از سامبو و جوجیتسو کاران حرفه‌ای است برگزار خواهد شد.
رییس هیئت ورزش‌های رزمی خراسان شمالی اظهار داشت: اعضای تیم ملی را در اینرقابت‌ها فایترهای برتر سبک پاور کیک بوکسینگ کشور تشکیل می‌دهند.
وی افزود: محمد طهماسبی مربی گری تیم ملی ایران را در این مسابقات بر عهدهدارد.
یادآور می‌شود در این رقابت‌ها انواع رشته‌های رزمی حضور داشته و استایل مسابقاتکیک بوکسینگ این دوره نیز به صورت k-1 خواهد بود
 


نظرات شما عزیزان:

hichkas
ساعت17:35---2 ارديبهشت 1391
خوش بحالشون

ترم بالايها
ساعت1:08---1 ارديبهشت 1391
سلام ترم......دمتون گرم ماشاالله فعال هستين سعي كنين جالبترش كنين در ضمن دخترهاتونم وارد بحث كنينپاسخ:مرسی. من تنهایی نمیتونم به این وبلاک رونق بدم ولی با کمک بچها میشه. از اینجا از کسایی که به نویسندگی در این وبلاگ علاقه دارند خواهش میکنم به جمع نویسندگان بپیوندند

mahmoud
ساعت13:53---31 فروردين 1391
شهاب خیلی عالی بود دمت گرم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 29 فروردين 1391 ا 13:38 نويسنده : heidari ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.